If only there was proof.

bullbak som liknar lite såhär,
och idag var det en mördartorsdag, med andra ord många
lektioner & för få timmars sömn att bygga upp sig på.
men josefin följde mig hem efter skolan och det var kanoners! 

nu ensam äter jag nudlar (ovanligt) och oliver har krypit ner i
min säng. hur mysigt?! såså bra helt enkelt.
imorgon är det fredag och sista dagen för årets första skolvecka.
varför går dagarna så jädrans fort & VARFÖR är det så svårt
att sluta vara så jvla kallt ute? på nätterna kan det frysa på
men dagarna ska bestå av soligt & milt väder. typ som igår,
blev djuriskt sugen på skoterkörning. doesn't make sense.

bihafepfepopåq¨q  nåja. imorgon efter skolan beger jag mig till
min man & tredje familj i åsele och spenderar min helg där.punkt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0