Det fanns inget som kunde röra oss.

godmorgon på er & allt det där. ovanligt snuvig & energilös idag, 
men förhoppningsvis blir det bättring på det tills gymmet senare
efter skolan. eller att min sköna klass ska bringa glad energi.
härliga tjejer.
 
vinter har en speciellt effekt på mig, hur kall & eländig den än är
så kan jag ändå inte sluta tycka om den. hösten också, för den
delen. men just nu, när jag egentligen sitter och svettas, längtar
jag efter en sommar då det blir mer frihet med tanke på vad man
kommer fylla på nästa födelsedag. en siffra som gör mycket. men
annars i allmänhet bara sommar, då det blir både ledighet & jobb,
köra bil, åka överallt, kanske dra på festival, kanske dra utomlands
och bara umgås med dem jag tycker om,
och på ett fingerknäpp så kommer sommaren ha landat hos oss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0