Där broar till tryggheten bränns.

egentligen har jag ingen lust till att skriva, men det går väl gå ändå.
bara någon slags utfyllnad. skitsamma, heej! det är onsdag & återigen fattar jag knappt vars dagarna tar vägen? snart har helgen landat hos oss igen. så underbart att det nästan är hemskt,bara sådär hemskt att tiden går så fort att man inte hinner ta vara på dagarna som kommer.

men för att slippa skitsnacket så kan jag tala om att min kväll hyllats till ära åt mitt körkort som inte existerar ännu; övningsköra och göra faser. och se på serie, så klart. mer än så har inte hänt. snart ska jag duscha, ringa till finast♥ och sedan äta något. mer än så behöver jag inte berätta.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0