Kom kom signade jul, sänk dina vita vingar.

en onsdag då vi haft sovmorgon till kl ett. & detta är vad jag pysslar med just nu; 
♥sett på julkalendern i sängen & myser nu med min oliver.
♥läser bloggar.
♥rensar bloggar som jag följer på bloglovin i avsikt för att vissa bloggar är raderade
& vissa är helt enkelt inte värda att följa, enligt mig själv.
♥klickar runt på olika sidor & dreglar över alla kläder jag inte har råd att köpa.
♥tjuväter av julgodiset som mamma ställt undan.
♥läser om universitetet & ansökningar.
♥söker på mer sevärdheter i berlin.

älskar att veckorna går så snabbt, snart är denna termin över & man får påbörja sin
livs sista. lite både och, sorgligt att känna pressen över att man måste ta sig tid med
klassen för att man kommer sakna brudarna så jvla mycket, men samtidigt en fröjd
att få påbörja sitt egna liv & flytta hemifrån. men som sagt; lite både och det där.
-
avslutar detta inlägg med att bjuda på två dagens & sedan springa över till tove.
hejhopp,!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0