Dan före dan.

nej vet ni vad, förkylningen känns inget vidare. gränsfall till att det går sminka sig idag pga brustna tårkanaler av näsans bränna. längtar tills jag blir mänsklig igen.
idag har jag endast ägnat i stort sett hela dagen åt att bara kurera mig själv & slappna av med mycket dryck, tjocksockar som christoffers mormor stickat åt mig, tomatsoppa, en varm dusch, samt hårinpackning & ansiktsbehandling som fungerade som smort. en fanny-dag helt enkelt, plus oliver & storebror gustav som kom hem igårkväll.
 
ikväll ska vi hela mammas familj ha lilla julafton tillsammans. ser fram emot en efterlängtad uppesittarkväll med god mat, julklappar, bingolotto, julgodis & julkänslor förstås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0