We're better than ever.

en avklarad förmiddag, nu jäser jag i sängen i väntan på att klockan ska bli tre
så jag & mamma kan käka en tidig middag innan jag måste tillbaka på jobbet. 
åh. så trögt att stiga upp imorse. berodde garanterat på att jag drömde världens
bästa dröm; jag & min christoffer utomlands tillsammans, drack drinkar & hade
det alldeles bäst. har nog blivit påverkad av josefin som åkte till turkiet igår med
sin karl. fy fy fy så orättvist, snart borde det bli min tur.
 
mitt & jennelies lördagsmys blev dessutom en höjdare; åt cupcakes, raggade 
runt i min gamla góóa golf, kikade på hennes nya lägenhet, tokade oss på snapchat
& bara surrade om allt & ingenting. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0