It's a little bit funny, this feeling inside.

när mörkret föll så satt vi ett gäng ute på altanen, tände massa ljus & utebelysningar,
jag myste under en röd filt & drack vin samtidigt som gamla berättelser & tokiga
händelser togs upp av dem andra i sammanklang till lugna favoriter i bakgrunden.
höll min fina i handen & bara mådde, det var skenet utav den perfekta fredagskvällen.
somnade verkligen gladerst glad, kan jag lova,!
har regnat större delen av förmiddagen, så min planerade springtur blev inte av. istället
blir det nog att fara ner mot centrum på något tag & se vad det är för evanemang där;
det är ju trots allt En dag på stan; vilket betyder att massa folk kommer vara ute & 
ikväll blir det öltältet med några vänner, en slags reunion. framför allt finfina tove som jag
inte träffat på absolut hela sommaren- så himla roligt!,♥
på återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0