En lista.

min bästa vän heter hanne åberg. sedan hon flyttade från lycksele träffas vi inte så ofta, vi smsar för det mesta. men hon är förhimla duktig på att ställa upp & hjälpa mig med alla möjliga sorters problem & när vi ses så har vi alltid så himla roligt tillsammans.
för övrigt så står jag mina andra vänner väldigt nära också, tycker om er så mycket.
 
när jag borstar tänderna så vandrar jag omkring, jag kan inte stå still.
 
när jag lagar mat så lyssnar jag nästan alltid på musik; oftast med hörlurarna & mobilen.
 
jag är rädd för mörker, för ensamhet, för sorg. att lämnas ensam, att känna sorg eller saknad efter något som gör så jvla ont; det är rädsla.
 
den värsta känslan är nog besvikelse, kanske när ens förhoppningar går i kras tack vare att någon sviker en eller att man väntar på sms som aldrig kommer. typ sådant.
 
den bästa känslanär när man är hur glad som helst. när det är pirrigt i magen tack vare världens bästa kille. när det är fredag & man tar helg.
 
jag är bäst på att grunna över meningslösa saker.
 
jag är sämst på att ta vara på dyrbar tid.
 
jag lyssnar på lars winnerbäck.
 
jag pratar i telefon varje dag.
 
jag tycker om mina vänner. mina familjer. christoffer. hundarna. myskvällar då man hänger med tjejerna & äter gott & surrar om allt möjligt.
 
kärlek är något jag aldrig vill vara utan.
 
i somras var jag på stadsfesten.
 
sist jag grät var när jag läste om något tragiskt.
 
när jag tänker så tänker jag alltid för mycket.
 
när jag bakar så slickar jag alltid skålen när jag fyllt formen.
 
imorgon kommer jag att äta lunch med farmor.
 
när jag vaknar på morgonen tittar jag alltid först på mobilen.
 
min mobil är en iphone 5.
 
om jag var ett djurskulle jag vara en igelkott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0