Antingen lämnar dom mig eller så lämnar jag dom.

gått omkring i min favoritkjol & lockiga (långa?!) hår denna ännu ovärda
skoldag, har inte heller gjort särskilt mycket alls idag heller. ska jag vara
ärlig så längtar jag tills det blir lite struktur på det hela.
längre än vad jag ibland förstår- klippa?
åt kickis ljuvliga hemgjorta pizza hos dem idag, bara för att kunna vinka hejdå till storebror som åkte tillbaka till norge ikväll. vad underligt det kommer vara efter att ha haft honom hemma en hel sommar; jag gillar verkligen inte förändringar. på något tag åkte jag tillbaka till mamma då tjejerna kom över, ellen bjöd på kladdkaka & vi surrade på om allt möjligt framför idol,- fint! 
 
väntar på att mannen nere i övik ska slå en pling på något tag, sedan blir det nattiii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0