Resurrection fern.

ruggigt dålig att uppdatera på helgerna. men det är ju då mer saker händer.
 
den här helgen har jag haft min jobbarhelg på praktiken och alla morgnar har
jag bara velat sätta en pistol mot huvudet. hade hellre umgåtts med vänner
och förtärt alkohol. men när jag slutade igår kändes det bättre än någonsin,
och nästan direkt bar det av till åsele där christoffer bytte däck & svärföräldrarna
bjöd på tårta till min ära.
senare på kvällen landade vi i bästa övik och gick i säng nästan direkt.
medans christoffer är på jobbet så ägnar jag dagen till vår lilla pojke.
tog en springtur bort mot haffsta & nu sover han på balkongen medan
jag kämpar med repetition, äter glass, lyssnar på håkan hellström &
längtar tills imorgon. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0