Product detail.

andra praktikdagen som jag egentligen kan kalla första riktiga arbetsdagen. boendet är väldigt trivsamt & de kommande veckorna lär inte bli så hemska som jag tänkt mig. heja fanny
och hej på er, förresten. sitter nyduschad med lite fika placerad just här, och skriver. har inget bättre för mig. kvällen har spenderats på gymmet med samara, känns som att ta sig framåt på spaghetti strån. sängen är väldigt eftertraktad, kan jag lova, inom kort har jag förflyttat mig dit.

det står stilla och jag vill göra något spontant, roligt,
behöver köpa en massa men orkar inte bege mig ner mot stan (trots att jag bor ett stenkast bort),
vill fylla arton nuuuu,
hatar att jag måste kliva upp tidigt imorgon,
& jag längtar efter mannen så mycket att jag spricker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0