En magnifik helg.

i fredags blev det middag med familjen & kusinerna kom även hit. därefter fick jag
besök av samara, ellen & jennelie som gjorde min kväll lysande.
 
max väckte mig vid sjutiden på lördagen & vi gick på långpromenad i solen
större delen av förmiddagen. sedan plockade tove & rasmus upp mig för att
fara och äta på frasses & sedan prata och ha det trevligt i toves lägenhet.
martin jobbade & bjöd på gratis mjukglass dessutom, pricken över i:et!

på kvällen kom christoffer tillbaka från dorotera & vi spenderade slutet av
kvällen i stefans bil ute på lyckseles vägar. väldigt dött för att vara en festlördag.
 
och idag är det en söndag som jag inte ville skulle landa. mest för att jag
måste vinka ajdö till christoffer om några timmar, packa alla grejer för att
sedan fara till mamma & storgruva inför praktiken som börjar från & med
imorgon. hur konstigt känns det inte att vara ifrån skolan & klassen i fem
veckor? jag har svårt att vänja mig vid tanken. vill egentligen inte ha praktik.
men nåväl, det jag & mannen hittills hunnit pyssla med idag är att ha gått
en långpromenad med max, bakat muffins & fika ute på altan. wiiie
 
men fem veckors praktik innebär även fem veckor utan läxor & uppgifter.
den lättnaden känns mer än förträfflig. kommer ägna alla lediga kvällar
och dagar till att plugga på faserna, träna, umgås med finingar & bara måå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0