When your dreams are all failing.

placerad i sängen hos pappa. har en klädhög bredvid mig
som jag borde lägga in i garderoben. senare, kanske. nåväl!
vilken helg. åh. jag tycker om min fina så mycket att jag
snart exploderar av alla fjärilar inom mig. tycker även om
hösten och dess skönhet och fina färger. morgonpromenader
bland dimman och löven har varit stora favoritsysslor och en
liten valp som nästan matchade vissa löv gjorde våran tillvaro
lite roligare. annars så var bussersan hem ett hlvete pga att
jag var kissnödigare än alla kissnödiga tillsammans.huvva,
imorgon får jag min skoldator dessutom. inte ett dugg framåt
över det men det lär väl bli kanon tillslut. kanske. nu blir det i
alla fall några mackor och tända ljus framför en film. lite söndagsmys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0