Denna dagen ett liv. Inte så mycket som ett skvatt.

allt & bara ingenting.-
♦ fick skoldatorn och det kändes som ingenting alls. tycker fortfarande det blir ett släpande bihang över axlarna,
♦ efter våran sista lektion så följde jag josefine in mot centrum och tog en fika,
♦ cyklade hem till mamma för att äta födelsedagsmiddag för gustav som fyller hela nitton på onsdag. jag lekte konditor och gjorde en tuttifrutti tårta & började plugga på akutsjukvården,
♦ drog mig utåt en liten sväng med fina felicia & glenn.
 
nu sitter jag här med musik och några läxböcker.
känner hur latmasken kryper fram när jag sneglar
mot läxhögen och vet att jag bör fortsätta med den.
ska också ta för mig något ätbart och vänta på
samtal från C. denna dagen en måndag. ointressant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0