It doesn't work that way.

allt är som det är, det vill säga förutom det jag vill att det ska vara. jag vill till en del inte vara mig, vill inte bo i den här staden, vill inte att dyrbar tid ska gå åt meningslösa saker. vill inte heller bry mig så mycket. alltså, överdrivet mycket. vill typ flytta. vill tjäna pengar. vill ingenting förutom att just att leva livet fullt ut.

det enda som gjort min dag en gnutta minnesvärd är att min klass är sådär underbart tokig som alltid. typ det enda jag skrattat åt idag. fint.
ikväll har jag ätit vit kladdkaka & myst med tove, rasmus och jesper. den hade smakat bäst om jag int hade ätit den så fort. istället fick jag så extremt ont i magen, som om en kniv stuckit hål i mina inre organ. har också fått fina sms som satte igång fjärilarna i magen, goda besked om modomatchen, läxor har jag också hunnit med. så så så less.
nu har jag pratat med min hjärteman och ska krypa ner under ett efterlängtat täcke.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0