Humöret sätter skönhetens stämpel i ditt ansikte.

dog lite imorse när alarmet ringde. telefonen fick åka ner i golvet.
så dumt jag vet men det var verkligen inte min morgon. men då finns
det sådan guldvärd tur att johanna och elina bakade till hela klassen
igårkväll. storfika på lektionstid måste vara något som införs regelbunda
dagar. planera inför tannbergsmässan har vi också påbörjat.
inga planer alls för ikväll, hade tänkt umgås med josefin men hon har
sin estetkonsert på hotellet så inte det. men samtidigt tar min mage
död på mig & jag kan inte röra mig långt. därför lär sängen vara min
bästa vän denna tisdagkväll. har äntligen kommit hem till pappa också.
åh. måste plugga järnet inför matteprovet imorgon också. men känns
lite lugnt på ett litet annorlunda vis. och matte som inte är min grej. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0