Visiting your winter wonderland.

bara mer och mer julkänslor. dem smyger sig liksom på en, jag har knappt
märkt att jag hamnat i min vanliga jultrans där jag är sänkt i julmusik, julbak,
julklappsinköp och bara massa massa mys. jag fular mig tillräckligt och 
lyssnar på julmusik på lektionerna , bara för att göra bättre stämning.

lille kusin wilmer fyller hela tre år idag. lilla storkillen. jag, christoffer, mamma
& per grattade honom och fikade och hade det trevligt tillsammans med några
andra från släkten. lustigt med just denna vecka att man får se flera av dem
oftare än vad man gör på typ en månad. imorgon blir det mammas tur & på torsdag
linneas. bara att ladda upp inför mer fika.
 
så jvla irriterande att snön aldrig kan lägga sig. den som bidrar till så mycket.
småsur och trött så är det lika bra jag säger godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0