Missing terribly.

har vaknat upp på ett fantastiskt vis. bortsett från att släppa ut hundarna i bara morgonrock. annars då? -inget vidare mycket att berätta. allting rullar bara på som det ska och jag längtar till helgen som troligtvis kommer bestå utav en visit till bästa övik och bästa släkten. 
igårkväll var det såå mysigt och härligt att gå en hundprommis med linepine. lite strange att hitta ett dött rådjur där vid furuvik och bli lite rädda. men för hundarna var det intressant och vi traskade envist vidare. mina fötter klagade en hel del efteråt.
när jag kom hem blev det filmmys och jag var bara tråkig och somnade till & från. ingen nattkvällsmänniska längre, allra minst på vardagar. tråk,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0