I should've known.

provet igår?
kändes helt okej. som de flesta prov brukar göra. bara att vänta på resultat.
förövrigt en supertrevlig kväll med fina josefin.
och idag; en onsdag som består av sovmorgon till kvart över tolv & därefter
bara förberedelser inför tannbergsmässan imorgon. tomatsoppa till lunch
dessutom, och en oliver som mojsat ner sig under mitt täcke. just nu är det
banne mig bara plus i kanterna! åh. men fram tills lunchen tänker jag mysa ner
mig hos vovven under täcket och bara må. 

och denna kväll ska felicia & jag återigen vara på dansens hus och dansa zumba.
uppföljs med lite lugn musik och drömma sig bort i sängen. sedan fika & ringa C.
som jag högst troligt gissar på att det blir, åtminstone.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0