You better hold on.

Namn: fanny forsberg.
Piercingar: öronen får räcka.
Tatueringar: nej. men det kommer, det gör det.
Längd: 166 cm.
Skostorlek: 38.
Hårfärg: en brun tråkig färg. lär behöva färga det innan balen.
Fräknar: nej, den turen fick inte jag.
Motto: bättre sent än aldrig.
Kär?: väldigt.
Önskar du att du bodde någon annanstans?: ja! - vill inget annat än flytta iväg.
Tycker du att du är attraktiv?: man har bättre dagar än vissa, det är så. men kan inte påstå någonting heller.
Vilket schampo använder du?: det som finns i duschen.
Vilken parfym använder du?: någon naomi campbell.
Vad är du rädd för?: ensamhet, förlora sina nära, spindlar.
Gillar du att tvätta?: ingenting man kan gilla. men det måste ju göras.
Gillar du berg- och dalbanor?: det är grymt roligt. synd bara att det inträffar så sällan.
Senaste…
Filmen du hyrde?: åh, en film har jag inte hyrt på evigheter,
Filmen du köpte?: det var nog inte jag som köpte den, min moder fick den makten.
Låten du hörde: some die young - laleh.
Låten du laddade ner?: hmhm, spotify.
Personen du ringde?: mannen.
Personen som ringde dig?: moder.
TV-program du såg?: halv åtta hos mig.
Person du tänkte på?: lilla söta felicia. bara för att hon & jag teleporterar sms till varandra för tillfället.
Favorit…
Låt: har ingen specifik favorit, låtarna får komma & gå genom mitt humör.
Sak att göra: pussas. mysa. äta god mat. umgås med vänner, lyssna på musik & ägna viktig tid åt min vovvsing.
Sport: hockey. den är alltid en del utav mig oturligt nog, jag växte nästan fast på den jäkla läktaren när fredrik spelade i våra yngre år.
Dryck: cola. den sviker aldrig.
Kläder: för tillfället är tunikor och mysiga koftor inte fel, beror nog på att det blivit varmare klimat. annars så är jeans och en skön tröja aldrig fel.
Film: oj så svårt.
Bil: pappas nya cab. åhå
Serie: supernatural & vampire diaries, riktiga höjdare!
Har du någonsin…
Gråtit över en pojke?: det har jag.
Gråtit över en flicka?: ja.
Ljugit för någon?: det har hänt.
Varit i slagsmål?: haha nej! om man bortser från syskonfighterna.
Blivit arresterad?: inte ens i närheten.
Träffat någon från internet IRL?: garanterat någon.
Antal…
Gånger ditt hjärta brustit?: några, & det är några för mycket.
Hjärtan brustet på grund av dig?: ett kanske. vad jag vet.
Tjejer du kysst?: en.
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med?: flera fina!
Gånger ditt namn varit med i tidningen?: dom där födelsedagsrutorna när man var liten.
Senaste…
Boken du läste?: genom dina ögon.
Personen du fick e-mail av?: facebook som vanligt.
Personen du fick brev av?: någon försäkringskassa eller annan tråkig skit. handskrivna brev som handlar om roliga saker, vars har dom tagit vägen?
Personen du fick sms av?: fellanpellan.
Gången hela din familj åt middag tillsammans?: idag! vilken lycka.
Saken du köpte?: kan ha varit hårklämmor.
Namn: fanny forsberg.
Piercingar: öronen får räcka.
Tatueringar: nej. men det kommer, det gör det.
Längd: 166 cm.
Skostorlek: 38.
Hårfärg: en brun tråkig färg. lär behöva färga det innan balen.
Fräknar: nej, den turen fick inte jag.
Motto: bättre sent än aldrig.
Kär?: väldigt.
Önskar du att du bodde någon annanstans?: ja! - vill inget annat än flytta iväg.
Tycker du att du är attraktiv?: man har bättre dagar än vissa, det är så. men kan
inte påstå någonting heller.
Vilket schampo använder du?: det som finns i duschen.
Vilken parfym använder du?: någon naomi campbell.
Vad är du rädd för?: ensamhet, förlora sina nära, spindlar.
Gillar du att tvätta?: ingenting man kan gilla. men det måste ju göras.
Gillar du berg- och dalbanor?: det är grymt roligt. synd bara att det inträffar så sällan.

Senaste
Filmen du hyrde?: åh, en film har jag inte hyrt på evigheter,
Filmen du köpte?: det var nog inte jag som köpte den, min moder fick den makten.
Låten du hörde: some die young - laleh.
Låten du laddade ner?: hmhm, spotify.
Personen du ringde?: mannen.
Personen som ringde dig?: moder.
TV-program du såg?: halv åtta hos mig.
Person du tänkte på?: lilla söta felicia. bara för att hon & jag teleporterar sms till
varandra för tillfället.


Favorit
Låt: har ingen specifik favorit, låtarna får komma & gå genom mitt humör.
Sak att göra: pussas. mysa. äta god mat. umgås med vänner, lyssna på musik &
ägna viktig tid åt min vovvsing.
Sport: hockey. den är alltid en del utav mig oturligt nog, jag växte nästan fast på
den jäkla läktaren när fredrik spelade i våra yngre år.
Dryck: cola. den sviker aldrig.
Kläder: för tillfället är tunikor och mysiga koftor inte fel, beror nog på att det blivit
varmare klimat. annars så är jeans och en skön tröja aldrig fel.
Film: oj så svårt.
Bil: pappas nya cab. åhå
Serie: supernatural & vampire diaries, riktiga höjdare!

Har du någonsin
Gråtit över en pojke?: det har jag.
Gråtit över en flicka?: ja.
Ljugit för någon?: det har hänt.
Varit i slagsmål?: haha nej! om man bortser från syskonfighterna.
Blivit arresterad?: inte ens i närheten.
Träffat någon från internet IRL?: garanterat någon.

Antal
Gånger ditt hjärta brustit?: några, & det är några för mycket.
Hjärtan brustet på grund av dig?: ett kanske. vad jag vet.
Tjejer du kysst?: en.
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med?: flera fina!
Gånger ditt namn varit med i tidningen?: dom där födelsedagsrutorna när man var liten.

Senaste
Boken du läste?: genom dina ögon.
Personen du fick e-mail av?: facebook som vanligt.
Personen du fick brev av?: någon försäkringskassa eller annan tråkig skit. handskrivna
brev som handlar om roliga saker, vars har dom tagit vägen?
Personen du fick sms av?: fellanpellan.
Gången hela din familj åt middag tillsammans?: idag! vilken lycka.
Saken du köpte?: kan ha varit hårklämmor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0