You can break it all.

jag tänker skriva om vädret, för det gör redan alla andra.
bravo, lyckselebor & alla andra.

samara är så söt & jag hade en fin kväll. min hjärteman kom
& lämnade min kvarglömda jacka & bjöd på massa pussar som
alltid är bäst. för tillfället är sängen huvudattraktionen för flera
tankar. känns skönt att äntligen ha kommit till mamma som är
så fin & pepparkaksbrun. hon är till och med så snäll att skjutsa
mig till den vita byggnaden. idag kommer bli en kort dag, och
förhoppningsvis lika fin som den var igår. 
nu ska jag fortsätta gå & ha ångest över vad man kan ha på sig.


Kommentarer
Postat av: abbas

Och du är sötast för att du lånade ut asfina klänningar!! hihi kolla ja orkade kommentera;):D

2012-05-25 @ 19:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0