Får inte nog utav passionen du bringar till blodflödet mellan klaffarna.

fylld med värme från bästa christoffer. värme, lycka, hopp & en känsla som bara kan beskrivas med ett leende. obeskrivligt, med andra ord. lycka. hihi
hoppas att febern jagas iväg så helgen blir räddad, det vankas nämligen festligheter på lördag för finaste josefine. kan ej missas!



jag fördriver dessa nattimmar framför eva och adam med choklad & mackor. virvlar kännor i luften om att jag egentligen borde sova, men trots att det är det enda jag har tid för så finns inte lusten där. tyvärr. istället ska jag fortsätta bli påmind utav min barndom, leta fram mera ätbara ting & banna mina stackars klasskamrater som får klara sig utan mig imorgon.

Kommentarer
Postat av: elin

sv; okej men de låter bra, hoppas de blir fint!:)

2012-05-11 @ 08:21:35
URL: http://livetenligtelinn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0