Even the man in the moon dissappears.

har roat mig med att äta & skriva hälso-frågor och äta
lite till den här eftermiddagen-kvällen. dom där jäkla
frågorna har tagit tag i alla mina möjliga hjärnceller och
jag påstår inte att det känns okej. såg även filmen Upp
& skrattade så allt det onda försvann.
ekorre!

annars så är denna dag fel, totalt fel.
jag är inne på tredje månaden då jag har svårt att
äta pga min störda käke. den blir inte bra alls-dum.
vi fick sitta på en droginfo i två timmar med kvinnan
som blir galen om man har fötterna uppe på en stol.
till sist så gick jag ut på parkeringen alldeles för tidigt
när pappa skulle hämta mig-resulterade i att jag blev
snorig och håret har tovor som jag inte orkar reda ut.
bara jag som tycker att det är en light versin av orkan
utomhus? det knakar i huset.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0