We're never so lost that the angels can't find us.

och så har studentveckan satts igång. det berör inte mig någonting vidare. kanske bara att christoffer & mina syskon sjunger två åår kvaaar varje gång jag ens nämner skolavslutningen & att jag längtar tills vi 95;or har våran tur, men den kommer. det är ett som är säkert. jag är nog överbevisad med att denna knäppa vecka visst berör mig, damn.

min klass leker med getter på djurparken & jag ligger hemma med halsont samt knappt någon röst. en helt okej dag med tanke på att vädret inte är något att hänga i julgranen, dock lutar tankarna mycket åt hur det ska gå att jobba imorgon och på torsdag, och för att inte tala om skolavslutningen. nu blir det storkurering för min del, minsann.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0