You raise me up.





fredag;
blev sådär fin man önskade. sol & glada ansikten som värmde upp allt. min christoffer tog studenten och jag åt studentmiddag med hela hans familj & släkt. kvällen bestod utav vänner, människor, alkohol, kyssar, norlie & kkv, drama & roligheter. en kväll som är värd att minnas, så fint. taggen på en bra sommar växte inombords.

lördag;
bakisdag i helhet, ssom summeras i att den största delen av dagen har spenderats i sängen. blev dock bättrad med en promenad i regnet & därefter tjugoårs-middag för kära kusin filip. min släkt är så galen och oboy vad jag tycker om den.


idag;
min käre gusgus ska ha studentlunch och ännu en dag så träffas hela släkten. christoffer har begett sig till övik för att börja sitt liv som snickare. världens finaste pojke i världens finaste stad, det kan inte passa bättre än så.♥
ha det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0