I can't sleep without you.












lite mer bilder från balen, plus några som kära hanna var
snäll att ta. finns inte mycket att kommentera, bara att jag
mer såg ut som en räddhare på podiet & önskade mig bort
därifrån. men kvällen var sjukt kul. nu är det gjort & jag
behöver inte stå där igen på länge.

vad gör jag annars en kväll som denna? ser dussintals med
filmer för att driva tiden framåt. också spelat omgånar i packa
pappas kappsäck med lill-erik & väntat på sms som inte alltid
kommit. halv åtta imorgon befinner jag mig på jobbet så det
är kanske lika bra att gå i säng-kommer gå dåligt. hjärtat sover
hos mig inatt och resten av veckan, denna kallade studentvecka
vilket betyder att han svalkar strupen, umgås med vänner &
kommer hem sent om nätterna. sånt där man själv vill göra nu.
åh fan å, låt det bli fredag snaart!

you turn my legs to spaghetti and set my heart on fire

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0