Det är ju det jag har försökt säga.

rebecka är bäst och christoffer är underbar. mamma är knasig
och pappa är söt. själv är jag för cool för att plocka undan disk.
vilka bra resonemang jag kommit med denna dag en onsdag.

-
igår var det exakt en månad kvar tills hela mammas familj åker
till malta. idag är det en dag mindre. så fantastiskt det känns!
annars så såg jag, rebecka & nina på fotboll igårkväll. fotboll är
riktigt tråkigt & jag slet mig iväg innan första halvlek var slut.

& jag sitter här för tillfället. otroligt nog-hehe. väntar på ännu en
introduktion med det makalösa sällskapet av lille oliver som är
klockan ett. vill börja jobba på riktigt snarast!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0