Touch and go, oh-oh.

bakat chokladbollar,rastat oliver,suttit på
altan och läst,ätit lunch med mamma,äta
chokladbollarna & fantisera om livet utanför
detta kvarter.precis,just nu är jag den tråkigaste
människan som finns.dessa dagar har dragit
ner mig i fördärv och ångest över "en fin sommar".
men jag har min halsfluss att beskylla.
jag är den tråkigaste människan som finns,
men jag ser ingen idé i någonting längre.
 
än så länge för ikväll har jag bara spelat dataspel.
lyssnar på gamla låtar som påminner om förut.
och senare ska jag sova med oliver,typ tidigt. 
 
imorgon har jag ätit pencillin i två dagar och då
smittar jag inte längre.HEJ CIVILISATION!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0