That could be your winter.

kommer säkert förstöra för vissa men jag fick världens julkänslekick.
kan knappt bärga mig tills det blir jul,vad är det för fel?
jag har berättat att höst & vinter är mina favoritårstider och herrejösses vad jag blivit dumförklarad för det,främst av min fader.men för att klara ut det så handlar det om höstens vackra färger & att man bara sitter och väntar på att snön ska börja falla.och när snön väl kommit så kan man bara njuta av den och längta tills man far till stugan och kör skoter tills man får en äkta ond gastumme.främst handlar det om mörkret som gör att allting blir tusen gånger mysigare.
 
jag antar att jag förstört den minsta lilla sommarkänsla som någon av er försökt till döds att skrapa ihop,med tanke på att svensk sommar suger & sommarkänsla är svår att finna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0