Forever Young.

jag minns hur jag trånade efter snön, att den var så sen och att jag kände mig så
arg över att den inte kommit. vinter utan snö, vad är det?
nu vill jag att den ska försvinna. otroligt, men sant. hade jag fått bestämma så hade
det varit snö hela december och under sport-och påsklovet, så man får vara i stugan
och köra skoter och leva som en fjällmänniska.
jag tycker så mycket om snön, men jag börjar bli förbaskat less på att gå omkring
och frysa hela tiden.
plus att jag börjar fantisera så mycket om sommarlovet, första prio kommer vara
jobb men sedan att prova på saker jag inte prövat förut, vara med dom jag tycker
om allra mest och bara leva livet. heja heja!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0