For the widows in paradice.

var dag när jag vaknar är jag totalt lost. det tar mig nästan tio sekunder att fundera ut vilken dag det är och vilka äventyr som väntar. idag när jag vaknade var besvikelsen total. det var en sån där dag. en sådan dag som bara kommer bestå av tråkigheter, det har jag minsann räknat ut såhär i förtid.
nu ska jag återgå till matematiken och frukosten. ha en fin daag!


var dag när jag vaknar är jag totalt lost. det tar mig nästan tio sekunder att fundera ut vilken dag det är och vilka äventyr som väntar. idag när jag vaknade var besvikelsen total. det var en sån där dag. en sådan dag som bara kommer bestå av tråkigheter, det har jag minsann räknat ut såhär i förtid. det är nog min hemliga talang.
nu ska jag återgå till matematiken och frukosten. ha en fin daag!

EMINEM - space bound

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0