Fanny Svarar Och Tråkar Ut Alla.

Vad är det finaste du vet? vänner som är äkta, romantiska filmer, viktor, överraskningar, mina familjer.
Det bästa du gjort?
det där var en svår en.
Vad gör du när det är sommar?
fikar, solar, grillar, cyklar, badar och åker på små semestrar.
Är du kär?
det är jag.
Hur gammal är du?
sexton vårar.
Vad lyssnar du på för musik?
väldigt väldigt olika.
Vad gör du helst en ledig dag?
tar det lugnt & lutar mig tillbaka eller så drar jag mig utåt och umgås med flera.
Vad brukar du och dina vänner göra när ni träffas?
vi fikar, ser film, pratar , äter onyttigt & har det trevligt tillsammans.
Vad är ditt favoritämne i skolan?
Säg en sak som du vill göra innan du dör.
resaresaresa!
Vad gör du när du inte kan somna?
fortsätter tvinga ögonen att sova. man somnar till slut ändå. om jag har ork så läser jag en bok.
Vilka lite mindre bloggar brukar du kika in på?
jag hatar såna här frågor man inte kan ge ett riktigt svar på, det är så många!
Om du bara hade kunnat se världen i en enda färg, vilken hade du valt?
ljusblå tror jag nog.
Ska du på nån festival i sommar?
sommaren har nått sitt slut men förhoppningsvis kan jag åka sommaren tvåtusen tolv, har aldrig varit på en festival så det vore en riktig upplevelse!
Vad är det värsta du gjort?
ljugit kanske.
Finaste egenskapen?
Ödmjukhet, vänlighet.
Vad får dig att skratta så du får kramp?
oftast när jag är trött, då skrattar jag åt allt.
Vad är ditt mellan-namn? - sophie.
Vad skulle du vilja heta i förnamn? - jag är faktiskt nöjd med fanny, känns som att det inte är många som heter det i våran lilla stad. men jag hade annars blivit döpt till filippa och det hade inte varit fel det eller!
Vem vet mest om dig? - mina föräldrar, syskon, nära vänner.
Vad gör du på fredagskvällar? - myser hemma eller drar ut med vännerna.
Har du någonsin varit full? - ja.
Har du testat droger? - nej, och är inte så sugen heller.
Hur mår du idag? - fint! bortsett från min sabla käke som krånglar.
Hur många tabletter tar du dagligen? - ett.
Senaste landet du besökte bortsett från Sverige? - turkiet.
När var du där? - innan skolan började.
Är du rasist? - nej.
Har du helt svenskt ursprung? - ja.
Föredrar du svenska eller utländska killar? - svenska.
Ser du fram emot någonting just nu? - det gör jag!
Sköter du skolan? - så bra jag kan.
Vad hade du för betyg förra terminen? - ingenting jag hållt koll på.
Vad är det bästa du fått på ett prov? - vg eller mvg.
Har du fått ig på ett prov? - ja.
Har du spelat/spelar du i ett band? - nej.
Anser du dig vara intelligent? - hm... det där är en fråga man bör fråga mina nära & kära.
Har du haft sömnproblem? - inte vad jag kan minnas, i varje fall.
Hur ofta gråter du? - inte ofta.
Vad gör du när du mår dåligt? - pratar med någon nära, eller är bara för mig själv.
Vilken klass går du i nu? - VO1.
Vilken skola?  - tannbergsskolan.
Är du stolt över dig själv? - ibland kan jag bannemig det!
Har du lätt att få folk att skratta? - jag hoppas då det, vad är finare än glädje?
Cider elller öl? - cider.
Vad står det i ditt senaste sms? - "hahahah damn".
Hur lång är du? ca 1,65.
Vad är det finaste du vet? - vänner, romantiska filmer, överraskningar, mina familjer.
Det bästa du gjort? - det där var en svår en. men jag försöker göra det bästa jag kan i allt jag gör.
Vad gör du när det är sommar? - fikar med vännerna, solar, grillar sena kvällar, cyklar eller kör moped (det återstår att se nästa sommar, fiiinmoppen lär ryka), badar och åker på små semestrar. helst utomlands men det är en chans på miljonen.
Hur gammal är du? - sexton vårar, snart sjutton.
Vad lyssnar du på för musik? - väldigt väldigt olika. beror på vad jag är på för humör, bl.a.
Vad gör du helst en ledig dag? - drar jag mig utåt och umgås med flera.
Vad brukar du och dina vänner göra när ni träffas? - vi kan fika, se film, prata, äta onyttigt, dra ut på festligheter. ha det trevligt tillsammans helt enkelt!
Vad är ditt favoritämne i skolan? - svårt att säga faktiskt. har till största delen vård-ämnen.
Säg en sak som du vill göra innan du dör - resa!
Vad gör du när du inte kan somna? - fortsätter tvinga ögonen att sova. man somnar till slut ändå. om jag har ork så läser jag en bok.
Vilka lite mindre bloggar brukar du kika in på? - jag hatar såna här frågor man inte kan ge ett riktigt svar på, det är så många!
Om du bara hade kunnat se världen i en enda färg, vilken hade du valt? - ljusblå tror jag nog.
Ska du på nån festival i sommar? - förhoppningsvis kan jag åka sommaren 2013, har aldrig varit på en festival så det vore en riktig upplevelse!
Vad är det värsta du gjort? - ljugit kanske.
Finaste egenskapen? - ödmjukhet, vänlighet.
Vad får dig att skratta så du får kramp? - oftast när jag är trött, då skrattar jag åt allt. den typiska med klassiska natthumorn.
Har du svarat ärligt? - jajemensan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0