Du har solsken i dig.

Tio första
Första bästa kompis: frida.
Första bil: bobby-kart.
Första kärlek: v.
Första husdjur: hunden fabian.
Första semester: mallorca.
Första jobb: städjobb.
Första köpta skiva: absolute kidz.
Första piercing: öronen.
Första konsert: lars winnerbäck -09.
Nio senaste
Senaste alkoholdrycken: cider.
Senaste bilfärd: igår.
Senaste filmen du såg: paranormal activity 3.
Senaste ringda telefonsamtal: pappa.
Senaste bubbelbadet: oj. hundra år sedan ungefär.
Senaste spelade cd: någon julskiva.
Senaste kramen: pappa.
Senaste gången du grät: minns inte, orkar inte lägga energi på att minnas det heller.
Senaste måltiden: chokladmuffins!
Åtta har du nånsin
Dejtat en av dina bästa kompisar: jo.
Blivit raggad på av bra kompis flickvän/pojkvän: ja.
Blivit kär vid första ögonkastet: småkär typ.
Fastnat med blicken i någons urringning: det vet jag inte.
Fått ditt hjärta krossat: ja.
Sagt att du älskar någon utan att mena det: nej.
Haft ett one night stand: nej.
Busringt till någon: det var ett tag sen, alltid!
Sju saker du har på dig just nu
1. leggings
2. trosor.
3. paris-linnet.
4. behå.
5. hårsnodd.
6. kofta.
7. sockar.
Sex saker du gjort idag
1. haft idrott.
2. haft svenska.
3. haft engelska.
4. nästan ramlat i snön.
5. ätit prickigkorv mackor.
6. ätit onyttigt
Fem saker i ditt rum
1. teve.
2. säng.
3. massamassa bilder.
4. lampor.
5. kläder.
Fyra personer du kan berätta allt för
1. -
2. -
3. -
4. -
ingenting jag kan sätta namn på. men det som finns i hjärtat och som jag vill lätta på, det berättar jag för dom som står mig nära.
Tre val
Blått eller rött? blått.
Sommar eller vinter? vinter.
Choklad eller chips? choklad!
Två saker att göra innan du dör
1. finna äkta kärlek, den där som håller.
2. resa och uppleva massa.
En sak du ångrar
att jag gjorde fel förra året.
Tio första
Första bästa kompis: frida.
Första bil: bobby-kart.
Första kärlek: v.
Första husdjur: hunden fabian.
Första semester: mallorca.
Första jobb: städjobb.
Första köpta skiva: absolute kidz.
Första piercing: öronen.
Första konsert: lars winnerbäck -09.


Nio senaste
Senaste drycken: oboy.
Senaste bilfärd: igår.
Senaste filmen du såg: paranormal activity 3.
Senaste ringda telefonsamtal: pappa.
Senaste bubbelbadet: oj. hundra år sedan ungefär.
Senaste spelade cd: någon julskiva.
Senaste kramen: pappa.
Senaste gången du grät: minns inte, orkar inte lägga energi på att minnas det heller.
Senaste måltiden: chokladmuffins!

Åtta har du nånsin
Dejtat en av dina bästa kompisar: jo.
Blivit raggad på av bra kompis flickvän/pojkvän: ja.
Blivit kär vid första ögonkastet: småkär typ.
Fastnat med blicken i någons urringning: skulle inte tro det.
Fått ditt hjärta krossat: ja.
Sagt att du älskar någon utan att mena det: nej.
Haft ett one night stand: nej.
Busringt till någon: det var ett tag sen, alltid!

Sju saker du har på dig just nu
1. leggings
2. trosor.
3. paris-linnet.
4. behå.
5. hårsnodd.
6. kofta.
7. sockar.

Sex saker du gjort idag
1. haft idrott.
2. haft svenska.
3. haft engelska.
4. nästan ramlat i snön.
5. ätit prickigkorv mackor.
6. ätit onyttigt

Fem saker i ditt rum
1. teve.
2. säng.
3. massamassa bilder.
4. lampor.
5. kläder.


Fyra personer du kan berätta allt för
1. -
2. -
3. -
4. -
ingenting jag kan sätta namn på. men det som finns i hjärtat och som jag vill lätta på, det berättar jag för dom som står mig nära.

Tre val
Blått eller rött? blått.
Sommar eller vinter? vinter.
Choklad eller chips? choklad!

Två saker att göra innan du dör
1. finna äkta kärlek, den där som håller.
2. resa och uppleva massa.

En sak du ångrar
förra året. fucking förra året, till sextio procent på ett ungefär. jag menar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0