Let's just live young, wild and free.

tjaa du underbara väder! att man skulle ha slalomskidorna uppe i stugan just nu var en väldans miss. nåväl, trots min längtan efter att få följa en massa till bocksliden idag så tog jag en rask promenad in till stan med mamma, mötte upp frida och hade en mysig lunch. gick även runt i affärer och kikade. trots min spända ekonomi så lyckades jag ändå införskaffa lite smått & gott.


annars då? toppen! helgen är ännu inte över och jag orkar inte ödsla energi på att gruva inför en jobbig måndag. nu har jag tänt ljus i mitt rum och plockat undan massa saker. snart kommer grabbarna och då blir det att äta underbar lördagsmat. 

no one will surrender tonight. but i won't give in. i know what i want.
-bella swan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0