Letters to juliet.

glad alla hjärtans dag. eller nåt. står ju tammefan överallt. vi fattar



usch, vilken seg dag. resulterat av att jag knappt kunnat sova något
vidare inatt. precis allting har legat på minus-sidan idag. åtminstone
nittio procent. kul med matte direkt på morgonen, kul med tre timmar
av vård. nae!

kvällen blev åtminstone finare. hempizza, film, lars winnerbäck, strul
med mobilen och massa fint. har nu ett halsband hängandes runt min
hals, smått tungt & det känns. det är bra, det ska kännas. årets mest
överskattade dag blev visst sådär fin som jag ville.
-
nu är jag verkligen trött och jag längtar till tjejligan. längtar även tills
lovet och tills allt annat skojigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0