To make you feel my love.

jag hatar min förkylning som som gett mig ett slag i ansiktet som gör att jag inte kan njuta av mat längre & jag är så rädd för att ett olidligt halsont ska komma
men lördagen var rolig & jag tycker om mina vänner.
inne på sista skolveckan för denna termin och så är det bara en enda vecka kvar till
julafton. helt sjukt att man redan har gått halva gymnasiet (?!), går alldeles för snabbt.

min röst är omvriden till något krokigt & konstigt. jag fryser mer än vanligt trots att 
jag har på mig en utav hans tröjor. har sovit dåligt inatt också. det finns bara dagar då
allt kan dra åt fanders och man verkligen inte är på humör för vilka meningar som helst.
idag är det fannys dag och nklvsawjäktwo'¨åhkarhhjohäprhrs jag vet inte ens vad jag
ska skriva. lika bra att lägga av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0