Feels like I can't live without you, it takes me all the way.

♠ olika mumin-saker; cupcakes formar, en bakform, servetter osv.
♠ bh:ar
♠ tröja
♠ deodrant
♠ bakbok
♠ sockar
♠ en samsung nx1000 kamera samt en väska till kameran

en julafton bestående utav dessa julklappar och jag är supernöjd. verkligen.
helt ärligt så har jag inte haft så mycket julkänslor som jag hoppats på. i
alla fall till en början. har inte lyssnat på mycket julmusik & har inte kollat
på alla gamla julkalendrar & filmer som jag alltid brukar göra. men min jul
har varit hur fin som helst ändå och jag har inget annat att invända.
 
i nuläget befinner jag mig i läggan nere i bästa övik.
myser med christoffer och bara mår. åh, alldeles fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0