Söta lilla Max.

dagar i övik -riktigt fina dagar. njuter av den lilla sol som förekommer & spenderar
timmarna från morgon till kväll med valpen. det är en riktig illbatting som lurar en
med sitt söta utseende, insidan är bara fylld med energi, bus & tankar om att jävlas.
tänk vad jag tycker om honom ändå
tidiga morgnar och tidiga kvällar, är det såhär det känns att vara småbarnsförälder?
annars? -illbattingen sitter nedanför mig och bara tittar på mig. om man kisar så ser
han ut som en liten rävunge. väldigt söt, med andra ord! så nu ska jag bege mig ut
med honom och vänta tills christoffer slutar så vi alla tre kan mysa tillsammans.
därefter åker vi ut till gottne & äter middag tillsammans med farmor,.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0