Am I that easy to forget?

Jag har insett att min senaste kyss.... var ett tag sen.
Jag saknar.. christoffer.
Jag pratar... för mycket.
Jag skrattar... när jag blir road.
Jag tycker... att vädret denna sommar varit botten.
Jag avskyr när folk... ljuger.
mina närmaste vänner är... guldvärda.
min första vän hette... emelie.
min första kärlek hette... ville, och det var dagistiden.
kärlek är... så vackert.
min favroritfilm är... the virgin suicides, waiting for forever & mumin.
när jag borstar tänderna... måste jag gå omkring.
när jag lagar mat... lagar jag alltid för mycket.
jag är rädd för.... mörker, bada i vatten som är djupt och man inte ser botten, mårran.
jag önskar.... att jag fick min lön nu så jag kan beställa jeans & skor.
den värsta känslan... är att känna sig oduglig och besviken.
den bästa känslan... är att känna sig uppskattad, att vara med folk som gör en glad
& att vara kär.
jag vill... vara ledig.
jag är... ganska knäpp.
jag är sämst på... att vara tyst.
jag kommer alltid.... att vara mig själv. just fanny.
det finaste som finns... vänskap, glädje och kärlek.
i sommar.... har jag haft roligt.
sist jag grät.... var igår.
jag kan.... ganska mycket.
min mobil är.... så bra så jag dör.
när jag vaknar på morgonen... vill jag sova längre.
innan jag somnar... ser jag oftast film eller lyssnar på musik, kramar & pussar lite på
christoffer om han är där.
just nu håller jag på att... göra den här listan och ser arga snickaren.
jag har aldrig... varit på festival.
idag har jag... varit med min lille oliver.
på gymnasiet... går jag vårdlinjen. två år kvar.
jag vill verkligen.... ha höst. vinter. jul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0