Wait, where you say you've been?

lovet är slut och större delen utav den
spenderades i stugan. resten här hemma.
jag hade mest hemlängtan och var tråkig.
men skoter kördes i massor, jag lärde mig
hela jofjället, tänka sig. första påsken som
jag åkte hem tidigt också, måste vara att
fjällvärlden blivit för mycket för mig. men
missförstå mig inte, stugan är ändå den
bästa platsen i världen.

idag gör jag ingenting. pappa bjöd på lite
biffar med pommes och jag funderar på
att mannekänga mig själv allting som jag
shoppade i umeå. vågar knappt tänka på
hur mycket pengar jag spenderat, men det
är sådant som måste ingå, helt enkelt!

känns inte så jobbigt med skola imorgon.
faktiskt!
känns jobbigt att packa sig hem till mamma.
men ikväll blir det mys i mänger & krama
ihjäl vovvsingen.


"du klämde min näsa. var det kul?"
"nej, det var mysigt."
"okej."



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0