Every siren is a symphony and every tear's a waterfall.



















hej, hallå & allt det där andra!
jag är hemma redan nu och det känns gode skönt, faktiskt. man måste liksom hinna
ställa om sig efter ett par dagar fjällsliv. nu kan jag inte vara lika ofräsch eller klä mig
i mjukiskläder. puh, ansträngande.
men påsken var väldigt fin och jag ångrar inte att jag la påskäggsjakt som förslag på
påskafton. hur mysigt?!

annars då?- absolut ingenting. ingenting  fysiskt, psykiskt eller vardagligt. blir vansinnig
att vara ifrån datorn när man har hundratals nya inlägg att läsa på bloglovin och att man
ligger efter i flödet på facebook (ja, ni hör ju hur oerhört beroende jag är av min dator).

Kommentarer
Postat av: ' rebecka

tack för vår dag i fjälls gumman!

2012-04-12 @ 16:44:19
URL: http://fridarebeckafredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0