Tidsinställt inlägg (Hipp hurraaa!)


grattis kingen- och med kingen så menar jag inte mig själv, utan hanna. idag fyller vi
sjutton & sveriges kung någon gammal siffra. honom har jag ingen vidare lust att säga
grattis till, det skulle bara vara olustigt.

ännu ett tidsinställt inlägg, och det är bara för att jag visste att jag inte skulle ha någon
tid till att skriva denna dag, som består av bara finheter. mys, presenter, lite gräddtårta
& middag med christoffer och hela mammas familj. längesedan vi alla var samlade
tillsammans, så det känns underbart att det får ske på min dag.

kvällen ska bestå utav utgång med vänner, helt utan bekymmer & med leende läppar.
livet leker & nu vill jag bli ordentligt firad. simma lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0