Skrift från Gustavs super snabba dator.

har fått en förfrågning om jag kan lägga ut n bild på min balklänning,
& nog skulle jag kunna göra det, som svar till den anonyme. men inte
ännu. tiden får sin gång först.

pappa & kicki fick skynda sig till umeå igårkväll med stackars lilla erik,
så jag & christoffer fick överleva natten ensamma. ingen bigger deal.
när dom är hemma igen återstår att se. 

äter middag hos mamma idag, blir nice. därefter till tandläkaren som ska
ge mig min nya bettskena. någon som minns mina beklagelser över
min käke för några månader sedan? yes, it's still there.
resten av kvällen lär resulteras i vänbesök, återstår fortfarande att se.
här bjuder jag på den enda acceptabla sevärda bilden som finns på
gurres dator. tur jag har jordens snyggaste syster.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0