Med nattlampan på.

goooodmorgon världen! här sitter jag klarvaken trots att klockan bara är vid tio. nog för
att jag brukar stiga upp denna tid normalt när christoffer inte delar täcke med mig, men
ändå, jag somnade hyffsat sent inatt. game of thrones was calling me. dom nya avsnitten
från säsong två kom ut & inte har man hjärta att ignorera det.

något nytt? inte precis. igår blev jag hämtad utav hanna & felicia, vi for & umgicks med
några andra och hade det mysigt med tv-spel, prat, lite raggning & skratt från tårna upp
till magen. precis vad jag behövde, med andra ord. det där med tv-spel är ändå inte så
tokigt. storebrors playstation två står rätt så prydligt här i mitt rum på hyllan, kanske är
dags att damma av det?

nu ska jag göra husets vuxna sällskap & göra mig lite te.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0