Inte varmt, men nästan vår.

hej mina tisdagsgäster! här sitter jag i min godan ro. har haft en trevligt eftermiddag, hittade inga balskor den här gången heller. tror bannemig jag ger upp nu. jag har ett par, dom får duga!
skickade hem min sjukling nyss, fick skratta mig till magont när det kom ur roliga pipljud ur hans näsa. så en kurering skulle nog vara fin. & inte kan jag bli sjuk, om två helger är det valborg och inför det planeras det så det bara knakar. wiie!



andra tankar som kretsar just nu är om hur småtråkigt det är att blogga. faktiskt! när man inte har sin egen grej. eller, jo, på sätt & vis. känns dock inte som någon special edit.
men jag finns kvar, jag lovar! (woho, eeh)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0