Håll i er!

det är nog bäst så i denna storm. pappas beklagan om att för exakt ett år sedan
så krattade han den gröna gräsmattan fick mig att bli mer ledsen. men jag lägger
inga fler kommentarer om vädret. huvudsaken det inte snöar om exakt en vecka
så är jag nöjd.


tanken om att rita har slagit mig. varför kunde inte jag bli en ritarmänniska? blir
lagoms avis på människor som ritar så grymt fint. nej, istället blev jag en sådan
där läsarmänniska och streckläste miljontals böcker under mina yngre år. jag tror
jag kan harry potter helt & utan till (hee, cool jag är)
vilket som, jag är sugen på att läsa en bok. har miljoner, men beslutsångest.

kicki sa att jag fick bestämma middagen idag. mackor och oboy kändes inte dåligt.
hihi,-

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur gick det med din balklänning? kan du inte lägga ut en bild :)

2012-04-24 @ 16:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0