Elov & Beny.

my heart's a stereo
it beats for you, so listen close
hear my thoughts in every note
make me your radio
and turn me up when you feel low
this melody was meant for you
just sing along to my stereo
Idag:
Fått skratta, blivit retad, saknat, upptäckt att mina tights bestod av ett svart & ett grått ben, gå i regnet, saknat, blivit chockad, blivit irriterad, blivit klar med gruppuppgiften på medicinlektionen & saknat ännu mera.
Ikväll:
Ätit middag hos gustavs farmor & farfar, väldigt väldigt gott må jag säga! Har även plockat i ordning på mitt rum, har för första gången under denna termin fått läxor så dom gjorde jag även bort. Har fått bli rosenrasande så det fick gå ut över allt annat. Förlåt, men, det är så sjukt.
Nu:
Se film & och invänta livstecken från mannen som är på estetfest ikväll. My my!


my heart's a stereo
it beats for you, so listen close
hear my thoughts in every note

make me your radio
and turn me up when you feel low
this melody was meant for you
just sing along to my stereo

Fina du

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0