Slow Down, You're Gonna Crash.


Min lördag består av lite olika:
Mammas morbror som är i stan för att hälsa på gammelmormor lämnade av sin dvärgschnauzer Sigge hos oss så jag har varit lite hundvakt & gått promenad med båda vovvarna och spenderat många timmar med dom.
For på bio med sockersöta Rebecka vid tvåtiden och såg smurfarna i 3D, förhimla roligt eftersom vi inte träffats & umgåtts på ett bra tag, plus att filmen var grym!
Just nu håller jag på att....städa. Har märkt att jag städat jävligt ofta. Borde man tagga ner på städning? Eller blir man betraktad som lortgris om man inte städar sitt rum, som ser ut som faan nästan varje dag? Klurigt klurigt. Tror jag håller mig till min städning.

Förövrigt så känns livet fint. Veckan gick snabbare än förväntat och jag ångrar att jag var en sån surpul i början av den, ska försöka vara positiv hädanefter. Duktig Fanny. Hihi.
Ska spendera min kväll med en massa massa fina brudar där man är inbjuden, så om en stund drar jag iväg till Sissels & Hannes lägenhet som ett spjut på min finfina cykel där vi skall hålla till ikväll. Livet är fint!

OLEG NEJLIK - Elektro pop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0