Till Det Som Är Vackert.

En fri veckan från skolan & massa annat kaos är allt jag behöver. Dagar under rödorangevita-randiga täcken och passande mjuka händer att hålla i, film-spel & utekvällar bestående av så mycket fina vänner. Föräldrar som bryr sig och middagar gjorda av mästerkockar. Att inte behöva tänka på tiden och allt runt omkring, utan bara flyta med och leva. Det är så jag vill att mitt liv ska bli. Har konstaterat att planering är någonting jag hatar hatar hatar.
Mitt huvud har ont och kroppen är kall. Att promenera med Oliver nyss var extra jobbigt och jag gick långsamt. Snubblade nästan av Olivers ryck i kopplet. En varm kopp te har fått mig varm nu och ska snart bege mig för en dejt med Hanne.
En fri veckan från skolan & massa annat kaos är allt jag behöver. Dagar under
rödorangevita-rutiga täcken och passande mjuka händer att hålla i, film-spel &
utekvällar bestående av många fina vänner. Föräldrar som bryr sig och middagar
gjorda av mästerkockar. Att inte behöva tänka på tiden och allt runt omkring,
utan bara flyta med och leva. Det är så jag vill att mitt liv ska bli. Har konstaterat
att planering är någonting jag hatar hatar hatar.

Mitt huvud har ont och kroppen är kall. Att promenera med Oliver var extra jobbigt
och jag gick långsamt. Snubblade nästan av Olivers ryck i kopplet. En varm kopp
te har fått mig varm och som vanligt så värmer det alltid skönt i halsen och magen.

Pluggar på engelskan nu & kommer förhoppningsvis dra mig utåt på ett tag. Fint!



SIDEWALK - scream

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0