Spekulationer Och Massa Onödigt Rabbel.

Det finns saker i livet som är svåra att inse för det mesta. När man blir tillsagd kan man inte riktigt ta åt sig och man struntar i vad som kommer härnäst för man tänker att det ska lösa sig själv. Att framtiden kommer bli piece of cake och att allting kommer bli bra av sig självt, när man egentligen måste bygga upp allt det där själv. Som en individ. Det är svårt att inse. Verkligheten är fan svår. Om man ändå kunde leva som i en film. I filmer vågar man vara annorlunda än alla andra och det som görs annorlunad i filmer känns så alldagligt när man tittar på filmen. Ifall det var i verkliga livet skulle man se ut som en fullkomlig idiot. Så fel.


Ser film och fikar för mig själv. Mitt rum känns fräscht sedan jag & Kicki hjälptes åt med att städa. Finns inget bättre än ettt nystädat och skinande rent rum. Funderar på att sova.

Gubben ringde nyss och ännu en sak som är svår att inse är att man faktiskt kan få rysningar från topp till tå - sköna rysningar - av att höra rösten av just den personen som gör en till den man är och vill vara. Svårt att inse men samtidigt så lätt. Han är min verklighet och det går lättare och lättare för varje dag att förstå när man slår upp ögonen på morgonen. Förstå att han verkligen är min. Min. Min. Min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0